Ønsker du at fejlmelde et produkt skal du klikke her.

Før du fejlmelder kan det være en god idé, at have følgende information klar:

  • Navn, adresse og evt. kundenummer
  • Telefonnummer til kontaktperson
  • Serie- og typenummer på enheden
  • Evt. fakturanr. og/eller servicekontraktnr.
  • Evt. købsdato og -sted for udstyret (dokumentation kan kræves)
  • Fyldestgørende beskrivelse af den oplevede fejl

Hvis du sender udstyret til os
Ved fremsendelse af det defekte udstyr med post, fragtmand eller kurér skal forsendelsen være forsvarligt emballeret til transport og tydeligt mærket med det opgivne sagsnummer. Udstyr skal være indleveret hos Atea senest 14 dage efter oprettelse af sag, i modsat fald skal du oprette en ny sag.
NB! Forsendelser uden gyldigt sagsnummer vil blive returneret til afsenderen.

Hvis du selv afleverer udstyret hos os
Ved indlevering af defekt udstyr til reparation på vores værksted i Taastrup, skal du oplyse dit sagsnummeret ved afleveringen. Du får efterfølgende udleveret en datostemplet og underskrevet kvittering for modtagelsen af udstyret.