Om Atea Service

Atea Service er en portal for dig som vil fejlmelde produkter og it-udstyr, eller se status på indleverede sager som er i gang hos os.

Vi har udviklet en portal, der er nem, intuitiv og let tilgængelig, og som til enhver tid kan give dig et opdateret overblik over status på såvel igangværende eller tidligere sager.

Der findes en omfattende FAQ side, hvor du vil kunne finde svar på langt de fleste spørgsmål om fejlmelding af produkter og hvordan du benytter dig af Atea Service portalen.

Bag ved denne portal sidder Atea Service Center, som er dem der håndterer alle servicesager på it-udstyr for alle vores kunder i hele landet. Vi leverer alt fra traditionel afhjælpning af hardwarefejl på servere, pc- og printerudstyr til levering af supportydelser på komplekse systemer.

 

Personligt log-in

Inden du benytter dig af Atea Service portalen anbefaler vi, at oprette en personlig profil, som bl.a. giver dig mulighed for:

  • At følge status på din fejlmelding
  • At opdatere ”Min Side” med even­tuelle kontraktoplysninger
  • At oprette flere lokationsadresser for din virksomhed
  • At fejlmelde flere enheder på en gang, når det enten er samme reparationstype eller fra samme lokationsadresse

 

Vi anbefaler at have lidt informationer klar inden du fejlemelder til os

  • Navn, adresse og evt. kundenummer
  • Telefonnummer til kontaktperson
  • Serie- og typenummer på enheden
  • Evt. fakturanr. og/eller servicekontraktnr.
  • Evt. købsdato og -sted for udstyret (dokumentation kan kræves)
  • Fyldestgørende beskrivelse af den oplevede fejl

 

Hvis du sender udstyret til os

Ved fremsendelse af det defekte udstyr med post, fragtmand eller kurér skal forsendelsen være forsvarligt emballeret til transport og tydeligt mærket med det opgivne sagsnummer. Udstyr skal være indleveret hos Atea senest 14 dage efter oprettelse af sag, i modsat fald skal du oprette en ny sag.
NB! Forsendelser uden gyldigt sagsnummer vil blive returneret til afsenderen.

 

Hvis du selv afleverer udstyret til os

Ved indlevering af defekt udstyr til reparation på vores værksted i Taastrup, skal du oplyse dit sagsnummeret ved afleveringen. Du får efterfølgende udleveret en datostemplet og underskrevet kvittering for modtagelsen af udstyret.

Ønsker du at fejlmelde et produkt kan du komme i gang her.